Finns inte möjligheten att besöka Maskinmässan så lanserar Swecon en virtuell plattform för ett digitalt besök i Swecons monter på Svenska Maskinmässan. På så sätt missar ingen nyheter, maskiner och tjänster som presenteras den 2-4 juni på Solvalla.

Swecon vill erbjuda sina kunder och besökare olika val i hur de interagerar med företaget, med både fysiska och virtuella möjligheter att uppleva de produkter och tjänster som man har att erbjuda tillsammans med Volvo Constructíon Equipment.

– Med vår virtuella monter på Svenska Maskinmässan möjliggör vi ett besök för de som inte har möjligheten att närvara fysiskt på mässan. Men det ger även de besökare som var på plats en chans att digitalt återbesöka montern för att få mer information och fräscha upp minnet av upplevelsen hos oss, säger Fredrik Rigö, Chef Marknadskommunikation på Swecon.

Det innebär att besökaren redan nu kan uppleva Swecons monter, lyssna på företagets produktspecialister och få förhandsinformation om vad man kommer att få uppleva på plats. Under mässan den 2–4 juni kommer den digitala montern att fyllas på med intervjuer, produktpresentationer och andra intressanta inslag för att göra upplevelsen så komplett som möjligt.

www.swecon.se/monter-maskinmassan